Friday, March 13, 2009

LOS DAN FAUN


huhu...da lame kn cite Los dan Faun ni keluar kn..
huhu..
ak baru jek layan cite nih...
beshhhhhhhh
kelakar...
hahaha
Erra lam cite ni nampak cantekkkk bangat...
cite ni mmg sesuai lah untuk ditonton bersama keluarga..
hehehe
korang musti da tau kn..
cite ni pon da lame kuar..
ak ni lambat cket...
hehh

P/S>>>>
bile la pulak ak nk tgk cite Geng upin ipin ni ek????

4 Comments:

  1. mr scrumpy said...
    taw xpe..mmg lmbt tgk..ak ase dh brkurun ak tgk cite los n faun n geng kt wayang..hahaha
    mask said...
    hahahahaha
    sedih wehhh kte amat2 ketinggalan..huahuahauhauahauahua

    yg xleh bla tu ko nye pic kat laus n faun tu ''akan datang''

    adoiii klakar plak

    hahahaha
    =cHeM iN Me= said...
    hahahaha...
    ha'ah la...
    adoiiii..ni mmg lambat yg amat nih
    huhu..kt gamba tu...
    ak nk carik yg tadak akan datang tu
    tp setiap kali ak nk copy yg tadak akan datang tu..
    setiap kali tu jugak kuar gamba sparuh jekkk
    saje je gambo tu nak memalukan ak tau..
    hahahaha
    PinKtEddYLurVeR said...
    haha~ disebabkan korg tgok la, aku tgok, kalau x, haraaaamm..
    haha~

Post a Comment



Template by:
Free Blog Templates